Translate

Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

Τι γίνεται με τους χοίρους;

Δεν το επιβεβαίωσα, αλλά πληροφορήθηκα ότι καταργήθηκε το "γουρουνάμαξο". Από δω και στο εξής, τα κρούσματα θα μεταφέρονται με ασθενοφόρα τομέα. Ξέρετε γιατί;
Από δω και πέρα θα χαθεί η μπάλα με την κωλογρίπη και δεν πρόκειται να προλαβαίνει ένα αυτοκίνητο.
Κρίμα όμως που το κατάργησαν. Τα μνημεία πρέπει να μένουνε. Ειδικά τα μνημεία μαλακίας. Μέχρι εκεί τους φτάνει το μυαλό των διοικούντων. Μέχρι εκεί μπορούν να σχεδιάζουν το σύγχρονο ΕΚΑΒ. Μέχρι το "γουρουνάμαξο".
Χάσανε και τη λούφα οι συνάδελφοι που το είχαν χρεωθεί.
Τι πρόκειται να γίνει το Χειμώνα; Έχω ένα ωραίο σενάριο. Απ' ότι προβλέπουν οι ειδικοί το 50% του πληθυσμού θα κολλήσει τη "νέα γρίπη". Θα έχουμε λοιπόν 5 εκατ. διαπιστωμένα κρούσματα. Όποιος λοιπόν έχει δουλειά στην Αθήνα, θα παίρνει τηλέφωνο στο ΕΚΑΒ και θα ζητάει να πάει Νοσοκομείο. Εκεί θα κατεβαίνει και θα πηγαίνει στη δουλειά του. Πως σας φαίνεται;
Έλα όμως που, στατιστικά, θα νοσήσει και το 50% των Πληρωμάτων των Α/φόρων!!!
Προβλέπω πανηγύρια. Προβλέπω να το κλείνουμε το μαγαζί.
Αλλά είμαι σίγουρος πως η Διοίκηση τα ξέρει όλα αυτά τα σενάρια και έχει πάρει τα μέτρα της. Τι μέτρα έχει πάρει; Θα σας πω εγώ. Έχει φέρει παπά και κάνει δεήσεις, για να γίνουν εκλογές το Φθινόπωρο. Να έρθει άλλη κυβέρνηση, να πάνε αυτοί στα σπίτια τους για να γλυτώσουν. Λέτε να έχει σκεφτεί κάτι άλλο ο Παπαευσταθίου;
Εγώ από την άλλη, άλλαξα γνώμη και παρακαλάω να μην γίνουν εκλογές, για να αυτοκαταστραφούν.

3 σχόλια:

νονος είπε...

το γουρουναμαξο υπαρχει,λαθος σου τα ειπανε.οσο για συναδελφους που λουφαρουν παλι εχεις λαθος πληροφορηση.στην αρχη ητανε μονιμα ¨καποιοι¨,τωρα τους παιρνει ¨μπαλα¨ ολα τα κοντινα ασθ/ρα.

νονος είπε...

δεν εχεις κανει καμια αναφορα για σωματειο,κ ποιο ειδικα για το πλειοψηφων μερος(στο οποιο ησουν κ υποψηφοιος).δεν πιστευω να μην ξερεις τα κατορθωματα τους?

Κυριάκος Σιδηρόπουλος είπε...

Ευχαριστώ για την διόρθωση, όσον αφορά στο γουρουνάμαξο. Είναι αλήθεια ότι έχω ελλειπή ενημέρωση, τώρα που λείπω από τη δουλειά.
Και για το Σωματείο σωστή είναι η επισήμανση. Απλά δεν έχει έρθει η ώρα να μιλήσω.
Η ιδεολογική μου τοποθέτηση στο ΠΑΣΟΚ, σε τίποτα δεν θα με εμποδίσει να πω την άποψή μου. Αυτό το έχω αποδείξει.
Για την ώρα ελπίζω και γω, όπως όλοι οι συνάδελφοι, ανεξάρτητα με το τι ψήφησαν, σε ένα καλύτερο Σωματείο, με συγκεκριμένους στόχους.
Εδώ θα 'μαστε.