Translate

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2009

Διλήμματα

Τελευταία επανεξέταση σήμερα. Σάπισα 45 μέρες, μετά το ατύχημα. Και να μπορούσα να πάω διακοπές καλά θα ήταν. Αλλά με σπασμένα πλευρά, δεν μπορείς να κουνηθείς από το σπίτι.
Μετά την εμπειρία του Ευαγγελισμού το βράδυ του ατυχήματος, εννοείται δεν ξαναπάτησα. Ότι είχα να κάνω, στον Ερυθρό. Καμία σχέση.
Όποιον συναντούσα θυμόταν τις φορές που βριστήκαμε στα επείγοντα, αλλά ανέλαβαν να με ξαναφτιάξουν. Τελείωσα με τους Θ/Χ, αφού τα πλευρά κόλλησαν χωρίς επιπλοκές και σε λίγες μέρες θα σηκώνω και βάρος (ελπίζω).
Έμειναν οι Ορθοπεδικοί, αφού ο αριστερός ώμος δεν δουλεύει καλά. Και τώρα που υποχώρησε το αιμάτωμα, ο υπέρηχος έδειξε "μερική διατομή του δελτοειδούς"! Πολύ ωραία. Και πως φτιάχνει αυτό; Συντηρητικά με άσκηση, ή χειρουργείο (αρθροσκόπηση) και φτιάχνει με τη μία. Και μετά το χειρουργείο τι; Πολύ απλά, δεν μπορείς να δουλέψεις.
Ωραία σου λέει ο άλλος. Ξεχνάς το ασθενοφόρο. Μέσα αραχτός. Μου πέρασε από το μυαλό και φρίκαρα με τη μία.
Πέρυσι είχα πάει με το γιο μου 4 μέρες στην Ερατεινή (Φωκίδα) http://hellas-medic.blogspot.com/2008/08/blog-post_13.html και μου άρεσε. Θα πάω τώρα άλλες 4, να καθαρίσει το μυαλό και μόλις γυρίσω θα ξεκινήσω ασκήσεις. Ελπίζω το Σεπτέμβρη να είμαι στο ασθενοφόρο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: