Translate

Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

ΕΚΑΒ - Τροχαίο




Εντυπωσίασε η συνδυασμένη επέμβαση των μέσων του ΕΚΑΒ, σε σοβαρό τροχαίο μπροστά στον Άρειο Πάγο.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΤΕ...ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ.ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ 6 ΑΤΟΜΑ!!!
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ..ΝΑ ΜΗ ΛΕΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ.

Κυριάκος Σιδηρόπουλος είπε...

Σ' αυτό το περιστατικό ήταν 10 άτομα. Όπως προβλέπεται στις περιπτώσεις ατυχημάτων με πολλά θύματα.
Μέσα σε 20 λεπτά, έγινε ακινητοποίηση, σταμάτημα αιμορραγίας, έναρξη χορήγησης υγρών, επίδεση τραυμάτων και ασφαλής μεταφορά.
Πέρα από την θετική εντύπωση στον κόσμο, η γρήγορη άφιξη των μηχανών (2 λεπτά), ήταν πολύ σημαντική για του συναδέλφους με το διερχόμενο ασθενοφόρο που μετέφερε ασθενή στο Νοσοκομείο και έπεσε πάνω στο τροχαίο.

Ανώνυμος είπε...

ενα μεγαλο μπραβο στους συναδελφους που ξεκινησανε στις μηχανες!!τελικα θελει μεγαλα κοτσια να βγαινεις στο δρομο μονος με μονο εφοδιο της γνωσεις σου!!και δυστυχως να σε κατακρινουν για αυτο ορισμενοι συναδελφοι με νοοτροπια 15 χρονια πισω!κυριοι το εγχειρημα θα πετυχει,το μελλον του ΕΚΑΒ στηριζετε (και)σε τετοιες προσπαθειες!

Ανώνυμος είπε...

συγχαρητηρια Κυριοι....

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΠΑΝΔΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ, ΠΑΡΑ ΜΗΧΑΝΕΣ. ΔΙΑΡΚΩΣ ΑΚΟΥΜΕ ΤΗ ΦΡΑΣΗ "ΚΕΝΤΡΟ, ΣΤΕΙΛΕ ΣΤΑΘΜΟ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ, ΑΛΛΑ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟΥ, ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ.

Κυριάκος Σιδηρόπουλος είπε...

Αυτή είναι μία άποψη και είναι αρκετών συναδέλφων. Εγώ προσωπικά αλλά και οι υπόλοιποι συνάδελφοι δεν θέλουμε να βλέπουμε αυστηρά στατιστικά τα πλεονεκτήματα των μηχανών. Και εξηγούμαι:
Για να στελεχωθούν 11 μηχανές και να καλύπτουν 3 τομείς πρωί απόγευμα, έκλεισε ένα ασθενοφόρο. Το 85% των περιστατικών δεν παραλαμβάνεται από ασθενοφόρο.
Ο σκοπός όλων όμως δεν είναι να δημιουργήσουν ένα Τμήμα που "κόβει κάρτες", αλλά να λειτουργούν ένα μέσο το οποίο:
Ταχύτατα φτάνει στο σημείο.
Ταχύτατα δίνει πρώτες βοήθειες και σώζει ζωές, λόγω της έγκαιρης αντιμετώπισης.
Μειώνει το άγχος των συναδέλφων των ασθενοφόρων στα κρίσιμα περιστατικά.
Τους βοηθά και συνεργάζεται μαζί τους.
Τώρα μέσα σ΄αυτή την λειτουργία, προκύπτουν και οι "αρνήσεις", τις οποίες το δίκυκλο (και χωρίς φορείο) όχημα, αποσπά πιο εύκολα.
Όλοι λοιπόν, οι συνάδελφοι των μηχανών, θέλουν να κριθούν για την ποιότητα της δουλειάς τους, για την προσφορά τους στους πολίτες και για την συνεργασία τους με τους συναδέλφους τους.

Ανώνυμος είπε...

Επειδή τυχαία ,βρήκα το site σας,θέλω να καταθέσω την δική μου εμπερία.Αν δεν υπήρχε δίκυκλο το καλοκαίρι του 2004 (Ολυμπιάδα),μπορεί ένας συναδελφός μου να είχε χειρότερη κατάληξη απο έμφραγμα.Λυπάμαι πραγματικά που σε μεγάλες επαρχιακές πολεις σε σοβαρά τροχαία δεν υπάρχει ένας να χορηγήσει ,έστω έναν ορό και το ασθενοφόρο φτάνει με υπερανθρωπες προσπάθειες του οδηγού ,καθυστερημένο από την κίνηση και τις ελλείψεις οχημάτων και όχι επειδή μας αποκαλούν κοπρίτες.Φιλικά συνεχίστε το κοινωνικό σας έργο,στο σχόλιο ένας απλός ένστολος πολιτης της ΕΛΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

..εντυπωσιακότατο...αλλά ώς συνήθως μόνο στην Αθήνα...γιατί στην επαρχία....ούτε ασθενοφόρο υπάρχει...αλλά και να υπάρχει η μεταφορά γίνεται σαν τις πατάτες..ΦΟΡΤΩΣΤΕ....έλεος....