Translate

Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Οι Εκλογές έγιναν. Και τώρα;

Είμαι Αριστερός και ψήφισα ΠΑΣΟΚ. Το δικό μου ΠΑΣΟΚ. Όχι των απατεώνων.
Όχι των φασιστοειδών που έδιωξε η Δεξιά και ήρθαν στο ΠΑΣΟΚ για να πάρουν εκδίκηση. Όχι το ΠΑΣΟΚ αυτών που βόλεψαν, που βολεύτηκαν, που έδωσαν μίζες, που πήραν μίζες, που έδωσαν μεταθέσεις, που πήραν μεταθέσεις.
Μην μου ζητάτε να απολογηθώ γι' αυτούς. Ζητήστε το από τους ίδιους. Έτσι κι αλλιώς δεν βρίσκονται πια στο ΠΑΣΟΚ. Είναι "αγανακτισμένοι" και ποστάρουν γελοιογραφίες στο facebook, ζητώντας μας να μην ψηφίσουμε ΠΑΣΟΚ.
Πριν τις εκλογές, δεν άκουσα ούτε μια στιγμή τις κραυγές αυτών που πάντα ήταν αντιΠΑΣΟΚ και ζητούσαν την τιμωρία του ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ έπρεπε να "τιμωρηθεί" από τους δικούς του ανθρώπους. Οι άλλοι να πάνε να τιμωρήσουν τα δικά τους κόμματα.
Ήθελα κι εγώ να τιμωρήσω, να νουθετήσω και ίσως τελικά να απελευθερώσω το ΠΑΣΟΚ. Κύρια, επειδή με αγνοούσε επιδεικτικά τόσα χρόνια και με είχε μαζί με πολλούς άλλους στον πάτο της τροφικής αλυσίδας. Στην κορυφή είχε αυτούς που "έφερναν ψήφους".
Ήθελα να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ και σήμερα θα ήμουν με τους νικητές. Γιατί κακά τα ψέματα ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ο μόνος νικητής των εκλογών. Ήθελα να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ, γιατί είναι ένα κόμμα συγγενές ιδεολογικά και γιατί με εντυπωσίασε η ομιλία του αρχηγού του. Δεν μπόρεσα να το κάνω γιατί κατέληξα ότι παρ' όλη την ιδεολογική συγγένεια, δεν έχω καμιά σχέση μ' αυτούς.
Δεν έχω σχέση με ψευτοκουλτουριάρηδες παρ' ότι θαυμάζω τους μορφωμένους ανθρώπους. Δεν έχω σχέση με καλλιτέχνες κάθε είδους. Δεν αντέχω την ατέλειωτη θεωρία. Έχω άλλους τρόπους να εντυπωσιάζω τις γκόμενες. Άσε που δεν μου άρεσαν ποτέ αυτές, που ξεχνάνε να ξυρίσουν τα πόδια τους (για να μην πω τίποτα άλλο).
Δεν μπόρεσα γιατί είμαι αριστερός από θέση και όχι από χόμπι, επειδή είμαι βολεμένος και έχω φραγκάτο μπαμπά.
Δεν μου αρέσουν οι μετανάστες. Μου αρέσουν όλες οι φυλές της γης, όταν είναι στη χώρα τους. Έχω λύσει τα σεξουαλικά μου προβλήματα, αλλά και αν δεν τα είχα, θα έβρισκα άλλον τρόπο. Δεν είμαι πλούσιος, αλλά ποτέ δεν ψώνισα φτηνό κρέας. Πιστεύω ότι όποιος έχει "γούστα" πρέπει να τα πληρώνει και όχι να ψωνίζει από το "κοινωνικό παντοπωλείο" της Πλ. Αττικής και Αγ. Παντελεήμονα.
Δεν μου αρέσουν γενικά οι "διαφορετικοί", γιατί έχουν πιάσει τα κανάλια και διδάσκουν στα παιδιά μου ότι, για να πας μπροστά αν είσαι αγόρι πρέπει να γίνεις αδελφή και αν είσαι κορίτσι, πουτάνα ή λεσβία.
Η επόμενη επιλογή ήταν η ΔΗΜ.ΑΡ. του συντρόφου Κουβέλη. Εκεί κατέληξα ώσπου έμαθα ότι υποψήφια Βουλευτής με το κόμμα του ήταν η κα Ρεπούση. Αυτή που έγραψε στα σχολικά βιβλία πως, η σφαγή των προγόνων μου στη Σμύρνη ήταν απλός συνωστισμός αυτών που προσπαθούσαν να την εγκαταλείψουν. Και σε μένα αρέσουν οι Τούρκοι και επισκέπτομαι συχνά την χώρα τους. Αυτός δεν είναι λόγος για να ξεχάσω, την στιγμή που δεν έχουν καν ζητήσει συγνώμη. Δεν ψάχνω να τους εκδικηθώ, αλλά δεν τους έχω συγχωρήσει.
Για ΚΚΕ δεν το συζητώ. Αυτό το κόμμα το ψηφίζουν οι άνω των 65, πολύ σωστά και οι κάτω των 25, επίσης πολύ σωστά. Όσοι το ψηφίζουν στις ενδιάμεσες ηλικίες, ή συμφέροντα έχουν, ή κάποιο πρόβλημα.
Μικρότερο κόμμα και εκτός Βουλής δεν θα ψήφιζα ποτέ, γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται 10 Έλληνες να έχουν 11 γνώμες.
Χαίρομαι ιδιαίτερα όμως, γιατί οι περισσότεροι συμπολίτες μου και οι περισσότεροι σύντροφοί μου δεν έχουν τα ίδια διλήμματα και τους ίδιους προβληματισμούς με μένα. Και πέτυχαν την ανατροπή. Χαίρομαι που ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ο νικητής των εκλογών.
Πάμε τώρα στο αύριο. Δεν δικαιούμαι να ομιλώ για κόμμα που δεν ψήφισα και πολύ περισσότερο να του κάνω προτάσεις. Θα ήθελα να μου επιτραπεί να πω μία γνώμη.
Θα ήθελα ο κος Τσίπρας, αν πράγματι πιστεύει όσα λέει, να μην πέσει στην παγίδα που θα του στήσουν οι άλλοι, πολύ πιο έμπειροι κομματικοί μηχανισμοί. Να τραβήξει το δρόμο του μέχρι τις επαναληπτικές εκλογές. Και εκεί θα ξεκαθαρίσουν όλα. Γιατί όλοι οι αριστεροί πολίτες θα τον ψηφίσουν. Θα φύγουν κι άλλοι από το ΠΑΣΟΚ. Και από το ΚΚΕ. Και η Κατσέλη θα πάει μαζί του. Και οι Οικολόγοι. Και όλοι. Μπορεί μέχρι και αυτοδυναμία. Και τότε δύο πράγματα μπορούν να συμβούν. Ή θα δούμε μία διαφορετική διακυβέρνηση και θα χτυπάμε το κεφάλι μας που δεν το είχαμε κάνει νωρίτερα, ή αυτή η αριστερά θα πάει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Και επειδή δεν είναι δεξιά δεν θα ξαναβγεί ποτέ.
Κέρδος θα υπάρξει σε κάθε περίπτωση και για τους αρχηγούς του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Μέσω της λίστας θα μπορέσουν να καθαρίσουν τα κόμματά τους, γιατί ως σήμερα δεν το έχουν κάνει. Και δεν έχουν και πολλά περιθώρια, γιατί η επόμενη επιλογή του Λαού θα είναι το ΚΚΕ. Και άντε να συνηθίσεις σ' αυτήν την ηλικία να ζεις με τον κομισάριο.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μια χαρά τα λες Κυριάκο μόνο που τα βλέπεις κατά την γνώμη μου εντελώς μονόπλευρα πιο μονόπλευρα και από τους ΚΚΕδες
«Είμαι Αριστερός και ψήφισα ΠΑΣΟΚ. Το δικό μου ΠΑΣΟΚ. Όχι των απατεώνων.»
Λέσχη Bilderberg = Ανωτάτη σχολή- μελών και συνέδρων αρχιλαμογιων. Μόνιμος θαμώνας ήταν και είναι ο οικολόγος Παπανδρέου, αυτός που μετέτρεψε το σοσιαλιστικό ΠΑΣΟΚ (του
Σοσιαλιστή Ανδρέα εκ ΗΠΑ) σε ακροδεξιά.
Πάμε παρακάτω
. «Άσε που δεν μου άρεσαν ποτέ αυτές, που ξεχνάνε να ξυρίσουν τα πόδια τους (για να μην πω τίποτα άλλο).» Εμένα πάλι δεν με ενοχλούν καθόλου. Το κούρεμα των σοσιαλιστών του ΠΑΣΟΚ με πείραξε και με πειράζει γιατί διορίστηκα με ΑΣΕΠ αρά δεν τα φάγαμε μαζί.
«Δεν μου αρέσουν οι μετανάστες. Μου αρέσουν όλες οι φυλές της γης, όταν είναι στη χώρα τους.»
Πολύ σωστά. Το ίδιο λένε και θα λένε οι κάτοικοι της Αυστραλίας όταν θα παρακαλάς για ένα μεροκάματο κάτι που το απεύχομαι
«Η επόμενη επιλογή ήταν η ΔΗΜ.ΑΡ. του συντρόφου Κουβέλη. Εκεί κατέληξα ώσπου έμαθα ότι υποψήφια Βουλευτής με το κόμμα του ήταν η κα Ρεπούση»
Το ευχαριστούμε του Σημίτη δεν σε πείραξε ποτέ;
Το ότι ο Πάγκαλος χαρακτήριζε την σημαία κωλόπανο ούτε αυτό σε πείραξε;
Μήπως δεν τους είχες ψηφήσει για αυτούς τους λογούς, η μήπως τους σεβόσουν για τα αξιώματα που έφερναν;
Για τους χρυσαυγητες κουβέντα; Δεν πιστεύω να κωλύεσαι να εκφραστείς για δαύτους..
Ποιος τους έβαλε ρε Κυριάκο στην βουλή οι «φασίστες» συμπολίτες μας; Από ποτέ ο μεροκαματιαρής έγινε μιλιταριστής
Δες την παρακάτω ανάρτηση και θα καταλάβεις ποιος ή ποιοι τους έβαλαν και σε προκαλώ και καλώ να δημοσιεύσεις στο blog σου την ανάρτηση του Κ. Γρίβα.
http://www.grivas.info/politiki/252-2012-04-17-18-33-02
Αυτά..