Translate

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Εκλογές εκπρόσωπου στο Υ.Σ.

Γι' αυτές του Σαββάτου θα γράψω, επειδή έχουν την σημασία τους και θα πούμε τους λόγους παρακάτω.
Ο προεκλογικός αγώνας είναι έντονος και διεξάγεται σε δύο (κατάπτυστα) επίπεδα. Το πρώτο είναι πολιτικό, εναντίον ή υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ και το δεύτερο προσωπικό, αν οι προηγούμενοι εκπρόσωποι έκαναν καλά την δουλειά τους. Κάποιοι τους κατηγορούν για σκοπιμότητα, αυτοί απαντούν ότι είναι σωστοί, ένας μάλιστα έβγαλε και ανακοίνωση ότι, δεν κατανοούμε τους λόγους των ενεργειών του, οι οποίοι είναι βαθύτεροι από αυτό που φαίνεται.
Και βέβαια δεν έχουμε άποψη, ή έχουμε λάθος άποψη, επειδή έχουμε μαύρα μεσάνυχτα για τα τεκταινόμενα, αφού κανείς δεν μας ενημέρωσε, αλλά έσπευσε να βγάλει ανακοίνωση προεκλογικά και να ξαναζητήσει την ψήφο μας. Είναι αλήθεια ότι, οι εκπρόσωποι των εργαζόμενων είναι μειοψηφία στο Υπηρεσιακό, απέναντι στους Διευθυντές, οι οποίοι γενικά διαφωνούν μεταξύ τους, αλλά όλως περιέργως, στα θέματα που αφορούν υπαλλήλους πάντα ομοφωνούν και πάντα στο πως θα μείνουν τα πράγματα όπως είναι και να μην υπάρχει καμία εξέλιξη. Για να μην έχουν καμία ευθύνη οι ίδιοι, απλώς να περνάει ο καιρός και να εισπράττουν τους μισθούς και τα επιδόματα. Τότε ο εκπρόσωπος πρέπει να βγάλει ανακοίνωση και να ενημερώνει τους συναδέλφους του, για την εξέλιξη του ζητήματος και για την στάση που κράτησε ο ίδιος. Όχι εκ των υστέρων, όταν θα κατηγορηθεί για αντιπολιτευτικές σκοπιμότητες.
Εκτός από τα δύο επίπεδα αντιπαράθεσης, διαβάζω και σκόρπιες προσωπικές ανακοινώσεις, του τύπου "ψήφισε εμένα και τον φίλο μου και ότι θέλεις ...σε μας", ή του τύπου "είμαι σ' αυτό το ψηφοδέλτιο, αλλά είμαι διαφορετικής ιδεολογίας από αυτό που εκπροσωπεί". Τα διαβάζουν αυτά οι συνάδελφοι και αναρωτιούνται αν οι υποψήφιοι καπνίζουν τίποτα μπάφους.
Και μια και ανέφερα τα ψηφοδέλτια, ας πω την γνώμη μου και γι' αυτά. Γι' αυτό που στηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ, αναφέρθηκα σε προηγούμενη ανάρτηση και κατέθεσα τις ενστάσεις μου. Συμμετέχουν ορισμένοι καλοί συνάδελφοι, οι οποίοι θα φέρουν ψήφους, αλλά και άλλοι οι οποίοι θα διώξουν. Είπαμε, όταν έχεις λίγους καλούς, πας με τους λίγους, δεν βάζεις όποιον να ναι, έτσι για το μπούγιο.
Έχω ξαναπεί, ότι δεν μου αρέσει να κρίνω και κατακρίνω από τις σκιές, αλλά να δηλώνω και την δική μου θέση, για να δεχτώ και ο ίδιος κριτική, αν μου αναλογεί.
Εγώ λοιπόν, θα στηρίξω το ψηφοδέλτιο της Ενιαίας Συνδικαλιστικής Κίνησης, γιατί μου άρεσε η πολυσυλλεκτικότητα και τα άτομα που συμμετέχουν, προερχόμενα από διάφορους χώρους. Θεωρώ ότι μία έδρα δικαιούται να κερδίσει ο Αλέξης Κιτσόπουλος, λόγω της επιτυχημένης θητείας του ως Γραμματέας του Συλλόγου μας και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που έδειξε, με κύριο αυτό της συνεργασίας, με άτομα άλλης ιδεολογικής προέλευσης. Και όλα αυτά με σκοπό να ωφεληθεί ο εργαζόμενος, χωρίς ο ίδιος να αποκομίσει κάτι. Διαφωνούμε σε πολλά ζητήματα, αλλά έχει αποδείξει ότι είναι άνθρωπος που ακούει. Μακάρι να μπορούσα να βάλω πολλούς σταυρούς, για να ψηφίσω και άλλους άξιους συναδέλφους, ιδιαίτερα στην επαρχία, τον Υφαντίδη στη Βέροια, τον Κορώνη στην Ζάκυνθο, τον Κωστάντη στην Πάτρα και άλλους στην Τρίπολη, το Αγρίνιο και αλλού.
Αντίστοιχη καλή επιλογή για το αντίπαλο ψηφοδέλτιο της δεξιάς παράταξης, θεωρούσα τον Γιάννη Χούσο, ο οποίος έδειξε στην θητεία του, αντίστοιχα χαρακτηριστικά με αυτά που ανέφερα για τον Αλέξη. Είναι έκπληξη η απουσία του, αλλά δικαιολογείται αφού ο χώρος του, παρουσιάζει χρόνια νοσήματα. Το πρώτο είναι ότι τρώει τα παιδιά του και το δεύτερο ότι θεωρεί την άκρα δεξιά, κομμάτι της δεξιάς, γι' αυτό και σε κάθε ψηφοδέλτιό της, είναι εμφανής η παρουσία "σταγονιδίων", ευτυχώς περιορισμένων αυτή την φορά.
Η πρώτη κατάκτησή μας ως εργαζόμενοι, θα είναι να πάμε να ψηφίσουμε. Η αμέσως επόμενη, να αναλάβουμε την ευθύνη της ψήφου μας. Να κατανοήσουμε ότι, το προσωπικό μας συμφέρον περνάει μέσα από το καλό του Χώρου μας και το γενικότερο καλό. Άλλαξαν οι εποχές πλέον και δεν μπορούμε να λέμε, "εγώ να βολευτώ και από κει πάνε οι άλλοι". Όπως βλέπουμε, είναι πολλοί αυτοί που θέλουν να μας σώσουν και να αγωνιστούν για τα συμφέροντά μας. Πρέπει να είμαστε σε θέση να διακρίνουμε, ποιοι από αυτούς έχουν ειλικρινείς προθέσεις και ποιοι, το μόνο που θέλουν είναι να σώσουν τον εαυτό τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια: